Uprzejmie informujemy, że jedyną formą zgłoszenia reklamacyjnego – serwisowego jest zgłoszenie drogą e-mail. Bardzo prosimy o skorzystanie z poniższego formularza, ułatwi nam to wprowadzenie zgłoszenia do systemu.

Po otrzymaniu zgłoszenia nasi pracownicy skontaktują się z Państwem w celu ustalenia szczegółów usterki czy uszkodzenia , oraz ustalenia dogodnego terminu.

    Dane klienta
    1. Imię i nazwisko

    2. Numer telefonu

    3. Adres e-mail

    Dane produktu
    1. Rodzaj produktu

    2. Data zakupu

    3. Numer faktury

    4. Adres montażu

    5. Opis uszkodzeń - usterki

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu zgłoszenia reklamacyjno-serwisowego na www.thedoors.sanok.pl dla potrzeb obsługi zapytań ofertowych.Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się pod adresem POLITYKA PRYWATNOŚCI